alyazeynep35 6 ay boyunca bebivita kullandım hem kilo alımı güzeldi hemde bir sıkıntı yaşamadım. İçeriğini hiç diğer mamalarla karşılaştırdınız mı aynı ben Hip kullandım bebivitadan önce birebir aynı sayılır. 6.ayda oğlum kendi içmedi öylelikle mecburi değiştirdim yoksa devam ederdim. 2 numarasını sevemedi ama 1yi bayıla bayıla içiyordu. Şuan bebelaca geçtik o yüzden onuda bayıla bayıla içmiyor her yemesinde 180cc bitiren bebek gitti 60-90cc içen bir bebek geldi neyin nesi çözemedim ama ek gıda ile beslendiği için içmek istemiyor galiba.