Zeynebinannes Kızım 5 buçuk aylık saat 3-4 gibi kalkıyor bir daha uyumuyor 8-9 gibi uyuyor akşam hiç böyle yapmazdı sabah 7-8’de kalkardı neden böyle oluyor anlamadım 🤔🥴
GoktugUstaoglu Zeynebinannes 4 ay 15 günlüğüz aynıyız çok mu erken yatırıyorum diye düşünüp bugün 1 saat geç yatırdım sonuç yine aynı. gündüz uykularını kısaltmayı deneyeceğim bugünde…çnkü ağlamıyor huzursuz değil uykusu olunca çok ağlayan bir bebek .Gece 3.30 da sanki yıllarca uyumuş gibi uyanıyor .bu saat oldu hala ayağımda
Zeynebinannes GoktugUstaoglu aynıııı aynı bizimde öyle çok söyledim heryerde hiç uyanmaz diye keşke söylemeseydim 😀 geçecektir bu günlerde
GoktugUstaoglu Zeynebinannes bende ona inanıyorum bir gece iyi uyuduysa eşimle göz göze geliyoruz eşim diyor ki suss sakın söyleme😀😀😀😀 valla ya maşallah bir tek mamaya kalkıyo dedim başıma gelen kaç gündür 3,4 uyanıyoz
Zeynebinannes GoktugUstaoglu uyusada hep kalkıyor diyordum çevremdekilere en başlarda bundan sonrada öyle diyeceğim 😁