Mrhb bayanlar . Oğlum 8 ay 5 günlük su anda atesi var pedifen verdim bide fitil verdim bu arada atesi 38 i 15 dk icinde 36.7 ye dustu acaba dismi cikaracak cunku dis atesi inatci olmaz diorlar hemen duser dediler. Hic disi cikmadi bu arada ama elleri agzindna cikmior son gunlerde