Kızlar birazda ben içimi dökmek istiyorum. İçime ata ata ağlamamak için dişlerimi sıka sıka dermanım kalmadı. Benim kızım 35 haftalık prematüre doğdu,şuan da 20 aylık düzeltilmiş yaşı 18 aylık. Asla ve aslaaa yürümek istemiyor, kalkıp koltuk kenarlarına tutunmak istemiyor, biz koltuk kenarlarına dikilttiğimiz zaman da 2-3 dk durup kendini yere atıyor. Dönerek istediği yere gidiyor fakat yürümüyor. Elimizden gelen herşeyi yaptık. Çocuk nörolojisine de götürdük emar eeg herşeyi yapıldı bir sorun çıkmadı çoook şükür 🤲 Ama hala yürümüyo oluşu beni çok üzüyor asla kıyas yapmak istemiyorum ama çevremde ki çocukları görünce içten içe kendimi de yemiyor değilim. Aranızda benim de çocuğum öyleydi şunu yaptım bunu yaptım diyecek var mı?? Bir umut belki atladığım birşey vardır burdan öğrenip yaparım olur. Kendimi yıpratmaktan insanların daha yürümüyor mu deyişinden içime atmaktan 40 yaş yaşlandım 😭