Senemsedat133 keşke keşke vermeseydin gibi bişey yazmasaydınız. Emzik çoğu anne içşn hayat kurtarıcı bişey. Benim ilk kızım reflüydü ve emzikle bşrsz daha rahatladı. Anne kokusu her bebek ister istiyor ama bunun için 24 saat memede olması gerekmiyor. Emzikle sakinliyorsa ne iyi, diğer türlü anneyi emzik yapıyorlar. Emzikten kaynaklı meme reddi de yaşamadım. Ama biberondan kaynaklı meme reddi oldu onda da geri döndürdüm ve 17 ay emzirdim. ikinci kızımda da emzik kullunayıyorum. Canı isteyince
alıyor istemeyince atıyor meme de emiyor.Emzik tek başına memereddine sebep olmuyor. Altında başka şeyler de olması lazım, süt azlığı, bebeğin atak dönemi, gıda alerjisi vs.
Alyamef emziğin zararı 2 yaşından sonra emmeye devam ederse oluyır. Diş yapısını bozuyor. Ayrıca da bir kere verdiniz diye bişey olmaz, ama bebğiniz alıyorsa kullanmaya devam edin. İlk kızım ilk doğduğunda çok emmiyordu, doktorumuz emmesini güçlendirmek için de emzik önermişti. Doğduğu andan itibaren verdim ben. 7-8 aydan sonra sadece gece uykuya geçerken kullanmaya başladı. Gün içinde istemedi. 13 aylık flndı tamamen attı kendisi. Küçğk kızımda da yine doktorumız dedi emzik alıyorsa her ağladığında emzirme emzikle sakinlet diye. Diğer türlü sürekli meme istiyorlar ve o süre sürekli artıyor. Uykuları kalitesizleşiyor.