Kızlar bebeğim 2aylık olucak birkaç gün sonra yeni doğduğunda 15 gün küvezde kaldı akciğerinde su ve hava kaçağı sebebinden. Doktor 6 ay hasta olmaması lazım dedi ortalık çok fena bütün akrabalarım korona olmuşlar salgın çok arttı bugün de hastaneye gittik kontrol amaçlı ne kadarda pimpiriklensen bir şeyler eksik kalıyor işte. Bebeği küçükken korona atlatan var mı? Yada benimle aynı hastalığı yaşayan.