ikiogulannesiii 2 senedir yoğurdumu tuz ve şekerle mayalıyorum enfes oluyor. Birde zeytinyağlı taze fasülye yemeği yaparken içine 2 küp şeker atıyorum . Mercimek çorbasına da zerdeçal koyuyorum 😊 Sizlerin de var mı yemeklere çok yakışan koyduğunuz eklediğiniz şeyler ? 😇
NefesMaviDeniz ikiogulannesiii Omlet yaparken az süt ve 1 çay kaşığı kabartma tozu ilave ediyorum. Asla sönmeyen kabarık pasta gibi omlet oluyor :) Et kızartırken muhakkak 5-6 diş sarımsak atıyorum enfes✌️Tavuk yemeklerine kimyon ve sarımsak tozu çok yakışıyor. Vallahi karnım acıktı🤭😀
Brcklc ikiogulannesiii ozaman söyleyeyim poğaça severlere ben mutlaka oda sıcaklığında bekletiyorum bütün malzemeleri ve unu muhakkak eliyorum azıcık tozseker katıyorum harika bayatlamayan poğaça oluyor.daha sonra mercimek.corbasina karanfil katıyorum efsane oluyor..un helvasını bir saat enkisik ateşte sürekli karıştırarak yapıyorum yakmadan koyu kahve rengi oda harika oluyor..tazefasulyee salatasını labne ekliyorum oda müthiş😃😃😃
Berilinannesi_ ikiogulannesiii Karbonatı denediniz mi peki katı oluyor mu yoğurt. Lezzetinde sıkıntı yok ama kıvamı daha yoğun olsun istiyorum olmuyor. Sırrı olan varsa alırım 😂
Tombikdonerartikcokpahali Karnı yarık yemeğinde patlıcanların içine şeker serpiyorum ,😋😋 çok güzel oluyor. Pirinç pilavını her zaman ,limon ve 1 küp şeker ile yaparım 😋
ikiogulannesiii Tombikdonerartikcokpahali patlicana şekeri ilk kez duydum 🙃 karnıyarık yapinca deniycem 🤗 bakiyim nasıl olcak 😅
Gizemhzl Tombikdonerartikcokpahali benim eşimin ailesi uzun süre kafa yordular bu sırrıma Her yediklerinde patlıcanın cinsi çok güzelmiş diyorlardı 😂
ikiogulannesiii matmazel_ evvvet yoğurt yumuşacik yapıyor ya mangal yakarken de yoğurtla sosluyorum ben 🤩
NefesMaviDeniz ikiogulannesiii Kesinlikle dene herkes bayılacak emin ol🥳 İçine kaşar peynir ilave et. Severseniz önce tavada hafif tereyağ ile mantar ve kapya biberi kavur sonra kaşarlı omleti dök altını hafif kıs kapak kapat al sana pastaaaaa🤩
Zehrakalkan matmazel_ unu çok katmıyorum yoksa ekmek gibi oluyor az katıyorum puf puf güzel oluyorşekeri biraz fazla katıyorum tarife göre lezzeti daha güzel oluyor bide mayalanmasını beklemek istemedınızde fırında elli 60 dereceye alıp 10 15 beklerseniz mayalanıyor
Moonlightttt matmazel_ *mayalanip şekil vermek için top top alıyoruz ya elimize, o şekli vermeden her minik bezeye parmakla biraz katı yağ alıp ekleyip şekli öyle verince çok güzel oluyor. nefis yemek tariflerinde ismini unuttum ama kaşar peynirli bibtarif var. 2 kez mayalandiriliyor o çok lezzetli. Bı dönem taş gibi oluyordu pogcalarm ,o tarifle kurtuldu pamuk gibiler. *yumurta sarısı nin içine sıvı yağ ekleyip üzerine ikisini sürünce parlak oluyor. *Ne kadar çok yogurursan o kadar güzel oluyor ,hamur oldu hemen mayalansin yok yogurmaya devam . Ve şekil verdikten sonra tepside de maya beklemek gerek.vakitbyoksa fırın 50derece yapıp 10 15 dk beklenebir🌸
matmazel_ ikiogulannesiii aslında benimki efsane oluyordu ama bi gün bi arkadaşım yedi öve öve bitiremedi o gün bugündür napsam olmuyor 😫
sibellllo ikiogulannesiii mayalı yapacaksan mayayı önceden kabartmanı öneririm tabi on mayalama yapıp öyle hamuru yoğuracaksın kesinlikle puf puf yumuşacık sönmeyen poğcalar oluyor
Arininannesii ikiogulannesiii şuan pakmayanın çıkardığı poğaça harcı var lezzet için kesinlikle onu denemelisin kabarıklığı için de muhakkak ızun tepsi mayası vaktin yoksa hafif ılıtılmış fırın içini de deneyebilirsin
honeyybee_ ikiogulannesiii sırmıdır bilmem.ama poca yaparken 180 derece yaziyorsa 160 derecede pisiriyorum yavas pisince daha yumusak oluyor bence 🙂
lalbg ikiogulannesiii hafif tatlı bi göbeği var tabi ☺️ Şaka yapıyorum genelde yemeklerim beğenilir ama her yemeğim güzel olmuyo tabi☺️
ikiogulannesiii matmazel_ nazarı değmiş demekki ya 😲 valla poğaca sırrı versinlerde bende eşime yolluk olarak yapsam 🙏😅 var mı bu senin bozulan poğacanın tarifi belki bende tutar 😄
ozlemikka matmazel_ ah evet ya bir gun tahinli kurabiyemi esim is yerine goturmustu cok begenmisler herkes tarif istemisti. Halbuki alelacele yapmıştım. O gun bugündür yapamiyorum tutmuyor dagiliyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Moonlightttt matmazel_ 😂 benim de çok güzel olurdu. Kayınvalidem sert yapar baya. Bı gün eleştirdim kötü niyetim yoktu aslnda . Sonra 7 8 ay benimkiler de olmadı.tarifi degistrdim nefis yemek tarifleri ndekinkasarli olanı yapıyorum. Bir de a101deki un yumuşacık yapıyor. Katmer marka sert yapıyor sanki
DemirAsaf matmazel_ aynı durumdayım şuan 🤦♀️ poğaçalarım pamuk gibi olurdu komşularım bebek görmeye geldiğinde yapmıştım herkes tarifi istedi sonra yapmışlar seninki gibi olmadı başka bir şey mi koydun dediler ondan sonra Benimki de zaten bir daha benimki gibi olmadı😕
ikiogulannesiii NefesMaviDeniz öf öf öf 🤤 demekki bu karbonat baya büyülü bişey hokus pokus abrakadabra pasta omletto 😱♥️♥️♥️♥️
sarilokumumm ikiogulannesiii Poğaçalarda tek sırrım bütün malzemeleri oda sıcaklığında kullanmam mayalı ya da mayasız hepsi güzel tutuyor pastacılık kursuna gitmiştim orada öğrendim yoksa bende tutturamıyordum bir zamanlar
Handeeeee ikiogulannesiii Youtubeden 3-2-1 poğaça yaz tutmamasinin imkanı yok poğaça yapmayı beceremeyen biri olarak sürekli bunu yapıyorum ve aşırı lezzetli oluyor
Esra_Simay_ ikiogulannesiii nefis yemek tariflerindeki poğaçalar gayet güzel oluyor oradan deneyin derim hangi tarifini yapsam tutar net😍
NefesMaviDeniz ikiogulannesiii No no nooo karbonat değil kabartma tozu şekerim😂 Kabartma tozlu pastaliii omletooooo😀