Ne yaptıysam bu bebemi uyutamadım 7 aylık olduk ama hâlâ uykuya direniyor uyumak istemiyor ağlaya ağlaya kendini yoruyor sonra yorgunluktan uyuyor o kadar yoruluyor ki onu böyle görmeye dayanamıyorum artık annesi olarak uyutamamak çok ağrıma gidiyor kendimi hep eksik hissediyorum doğduğundan beri böyle kendimi çok çaresiz hissediyorum.