Bebeğimin idrarı koyu sarı ve pis keskin bı kokusu var şimdiye kadar böyle değil di bu enfeksiyon belirtisi olabilir mi geçen ay kontrolünde Dr erken sünnet ettirin pipisin de yapışıklık var dedi enfeksiyona yatkın falan dedi ama korktuğum oldu mu yoksa