Yusufandmom tam tersi ilk doğumum süper hızlı (8dk) çok kolay oldu ,ikinci doğumum çok yavaş(8saat) çok zor oldu ikisinde de aynı 6 cm açılmayla gitmiştim hastaneye ilk doğumda kendi sancım bile yoktu ama bebek kanala yerleşmişti ikinci doğumumda bebek yukardaydı geceden sabaha asla inmedi aşagıya açılmam ilerlemedi 1 saat suni sancı sonucu indi aşagı ve dogurudm çok zordu