Baby19 ahhh canım biz 7 ay çektik. 4aylıkken yakalandı ve 11aylıkken kurtulduk tam geçti diyoduk 1ay sonra hop tekrar yaralar. Bebeklerde saç derisinde başlıyor ilk. Yüz Sonra göbek sırt ve eller. Ellerde su toplamış baloncuklar şeklinde oluyo. Vücut ve kafada yara şeklinde. Kaşıdıkca yayılıyor kanıyor. Oğlum geceleri uyuyamazdı kaşıntıdan kiçükken kaşıyamıyodu tabi. Bizdede göbek göğüs ve bacaklarda çıktı kaşısıkca gelen yaralar şeklinde. Normal bi kaşıntı değil kaşıdıkca kaşıyası geliyo insanın. Birçok karışım denedik 3-4farklı doktora gittik losyonlar kremler. Ailede herkesin tedavi olması gerekir ki tekrarlamasın. En son kükürtlü vazelin karışımı verdi doktor onla geçti ve dip bucak temizlikle. İzleri kalıyor maalesef. Benim kolum ve vücudum dolu iziyle. Bizde erken geçti ama oğlum hep tekrarladı. Çocuklara düşün oranlı hafif karışım veriyolarmış o yüzden geçmesi zor oluyo. Ben bi gün bizim karışımdan sürdüm bi gün kendi karışımından bu şekilde 5 gün sürdüm biz 5. Gğn sonunda banyo yaptık oğlumada her akşam banyo yaptırıp tekrar sürdüm doktor sürme dinlendir dedi ama dinlemedim doğrusu. Kıyafetler çarşaflar 2şer sefer 60derecede yıkandı. Beyaz sirkr kullandım hep yumuşatıcı bölümüne. Evi beyaz sirke ile sildim halıları koltukları. Perdeleri yıkadım oyuncakları çöp torbasında 1 hafta beklettim. Tüm gardlobı indirdim poşetlere koydum 1 hafta beklettim dolabı sirkeyle silip yerleştirdim tekrar. Poşette ağzı kapalı bekleyince 5 günde ölüyomuş bu akar. Şuan 13 aylığız 2 ay oldu kurtulalı ama yine bi yerim kaşınsa yada oğlumda bi kızarıklık çıksa uyuz mı diyo kafayı yiyorum 😢 koronadan beter bi hastalık rabbim kimseye yaşatmasın. Çok çok geçmiş olsun umarım yardımcı olmuşumdur.