Almilamoms dışarısı buz.evler ısınmıyor.hem esiyor hem soğuk.perşembe günü 6 ay aşımız var nasıl gidicem onu düşünüyorum.havan7n güzel olduğu zamanlar 15 20 dka çıkarıyorum ama hava eksi derecelerdeyken hiç güvenemiyorum.aşıya nasıl gidicem bilmiyorum🤷♀️