CanannnD Babyyy42 Bezin markası ve bebeğinizin kilosuna yapısına bağlı. Ben de 1.5 aylık oğluma sleepy natural 3 numara kullanıyorum.
YgmrEzel Ben 4,5 kiloyken bile 3 no kullanıyordum küçükler hep taşırıyor diye bi zararı var mı bilmiyorum ama zaten 3 numara bez 4-9 kg yazıyordu
Mehmetasaf14 Babyyy42 bizde 3 11 günlük ve 5 kilo 660 kilo 3 tam ideal bence 2 no da bacaklarını sıkıyor çok iz yapıyordu hangi marka bez canım ben önceden sleepy bio natural kullanıyordum kalıbı çok küçükmüş şimdi baby me kullanıyoruz kalıbı da iyi