Ysmn123 Satın alırken ana kucagının standartlarından büyük oldugunu soylemişlerdi. Sevinmiştim ilk başta ama. Bebeğim doğdu doğalı onda rahat yatamıyor. Sizde durum nasıl acaba? Biraz büyük oldugu için içine doğru düşüyor bebegim yada ben mi fazla abartıyorum. Cevremde de kimi gorsem port bebe olarak kullanıyorlar. Kullanmadan oncede pişmanlık yasamıstım kullandım dahada pişman oldum keşke değiştirme sansım olsaymış😓😬