Sefeff sacmalik ama uyari alincak bisey denildigini düşünmüyorum. 5aylik bi bebegin 7kilo olmasi gayet norml ve bunu post sahibinn bildiginede adim kadr eminim.Etrsf ona zayif falanda dedigine inanmiyorm gelms hurda he bebegin kilolu veya beebginn kilosu iyi denilmesini bekliyo kendi hildgi seyi baskalarindn duyunca ne degisiyosa sanki.Etraf zayif dese bile desin etrafa gore cocukmu bakılır yani kilo nasil aldirabilirim neden aldircaksin ki dimi zaten cocugn kilosu norml ha ayina göre kilosu geri olur cok zayif olr tm toparlansin diye kilo aldirirlr ama 5 aylik 7kilo bebegede dha nasl aldirim denmz 10kilomu oluck çocuk sacmaliyolr valla.Dieride kalkmis kiyas yapr gbi benm bebgm de 6 aylikken 8kiloydu diyo aman ne büyük başarı helal olsun.