Kızlar bugün boynum tutuldu sabah kalktığımda iki büklümdüm. Öğleden sonra çok kötü oldum ve gidip iğne yaptırdım kas gevşetici çünkü acıdan gözümden yaş geliyordu artık. Kızım 9 aylık emziriyorum kendi doktorumuz kas gevşetici krem dedi sürdüm ama ne fayda. Acilde ki doktora söyledim bi zararı olmaz dedi. Saat 5 gibi yaptırdım yine de gelince kızımı emzirmedim içim rahat etmedi 1-2 saat sonra emzirsem bişey olur mu ki🙄