Elifinannesii_ zaten içtiğimiz su süt oluyor. Ama sadece su içince süt de su oluyor. Bn ilk kızımda sütüm olmuyor diye 7 lt su içiyordum, süt oluyordu ama süt baya baya su içine süt karıştırılmış gibi oluyordu. Güzel beslenip, güzel uyuyup, 3-3,5 lt su içmek lazım.