Merhaba kızlar 21 gün önce doğum yaptım sütüm çok güzel bi şekilde geliyordu ama kızım ilk günden beri meme reddi yapıyor bi türlü mememi almıyor ben sağıp biberonla veriyordum ama o emmedipi için psikolojikmen sanırım sütüm baya bi azaldı ve mama takviyesine başladık. Günde 2 defa sütümü sağıp veriyorum onun dışında hep mamayla besleniyoruz çünkü sütüm gelmiyor. Mama SMA optipro kullanıyorum. Açıkçası çok anlamıyorum bu mama işinden bebeğim artık kakasını eskisi kadar yapmıyor mama kabızlık mı yapıyor siz bebeklerinize kaç saatte bi kaç ml mama veriyorsunuz hiç bilgim yok ilk bebeğim bana önerilerde bulunur musunuz lütfen tecrübeli anneler 😘❤️👩🏻🍼