Biz 9 aylıkken emekledi, tutunup kalkıyor. Birkaç adım ellri bırakınca atıyor. Gündüz 2 uyku yapıyor 2 saat uyuyor 1 saat şeklinde. Akşamları 21.00-21:30 gibi bazen 23:00 uyuyor. Alt üst degişmek tam bir eziyet ikimiz içinde😀 ek gıda birgün iyi bir gün kötü. Gece uykusu eh işte emmek için uyanır 2-3 kez. Bazen uyanıyır 1 saat uyumaz yatakta oyun oynar. Ay sonunda dogum günü yapıcaz tüm bunlara ragmen nasıl 1 yıl geçti diye kendime soruyorum hergün