eyll_544 Kızlar aranıza yeni katıldım happymom’ddan buraya terfi oldum bebeğim 10gunluk🙈 annesütü alıyor sadece, sizce suda vermelimiyim kaşıkla
17062019 eyll_544 merhaba canim 🙋♀️ benim oğlum 7 gunluk.mama verdiğim zaman 1 çay kaşığı da olsa su veriyorum cok sıcak cunku terliyo ayni zamanda anne sutu almadığı icin
Deletedmom0340 eyll_544 bebeğim 3 aylık olucak anne sütü ile besleniyor ve hiç su vermedim. Özellikle ilk 6 ay anne sütü yeterli su verme demişti çocuk doktorumuz ve saglık ocagı hemşiresi. Çünkü mideleri çok çok küçük oluyormuş. Bir de emerken göğüsten gelen ilk süt su kıvamında oluyormuş zaten ve su ihtiyacını karşılıyormuş. Karar senin tabi ama benim tavsiyem anne sütü alıyorsa su vermemeniz yönünde ilk 6 ay. ☺️
eyll_544 17062019 anladım canım, ben hic mama vermedim sadece anne sütüyle besleniyor ilk 6ayda sadece anne sütü su vermeyn diyolar doktorlar ya ama su ver diyenlerde oluyo kafam karıstı
canyarim @eyll_544 hoş geldin yeni anne 🥰 bende 1 ay 18 gün oldu Happy momdan geleli 😍 ben verdim veriyorumda sıkıntı yaşamadım çünkü Antalya’da yaşıyorum malum çok sıcak havalar bebeğimin ağzı bembeyaz ve kuruyordu öyle vermeye başladım
eyll_544 canyarim hosbuldum😍canım😊 anladım teşekkür ederim🙏🏻Kararsız kaldım bende azcık vereyim ozmnn
Hatis eyll_544 ben pamukcuk olmamasi için emzirmeden sonra yarım çay kasigi veriyorum Agzinı calkalamasi icin