İyi geceler herkese kızım 6 aylıktı hamile kaldığımda , 3 ay yordu beni sadece sonrası çok güzeldi kolikliği bitmişti. o kadar güzel zaman geçiriyorduk ki hiç sıkılmıyordu derken pat hamile kaldım hamilelikte de son günüme kadar geceleri yine kalkardım kızıma süt yapmaya normalde adım atamıyorm ağrıdan ama evlat ya ❤️ doğuma gittm 2 gün ayrı kaldım öyle zordu ki sürekli ağlıyordum çok çok iyi bakılmasına rağmen şükürler olsun kardeşi oldu Oğluşum doğdu ama gel gör ki 8 aylık olacak size yemin ederim bir kere daha kendi kendine oynadığını oyalanıp uyuduğunu görmedim her günüm berbat geçiyor kızım aşırı yaramaz hırçın oldu heryeri dağıtıyor dağıtsn canı sağolsun yeterki sıkılmasın diyorm 2 dk bırakıp wc dahi gidemiyorm zarar veriyor kardeşine eşimin işten gelmesini bekliyorm açlıktan bayıldığımı biliyorm gebersemde hastalıktan o gün oğlum şartlanmış gibi hiç durmuyor götürmediğm doktor kalmadı 8 aylık oldun be çocuk neler yapıyorum susmuyor hep mızmız yavrum kahroluyorm elimden birşey gelmeyince de . Kendime kızıyorum nerde hata yapıyorum yaptım diye ? Sevgi ve ilgi eksikliği asla yaşatmadm kızıma amaa o çok güzel seven bir bebek ben oğlumla konuşurken severken hemen bana dönüp annişimm diyo gülüyor sevgi gösterisi o 🥰 bugün de gece eşim işe gitti yine kızım oğlum doğduktan sonra sallamayı bıraktım mecbur illa sallanarak uyumak istiyor bir yandan oğlum çatlıyor ağlamaktan annecim gel kucağıma kardeşini salliym senide sonra sallarm dedm kucağımda uyudu şuan göğsümde hâlâ sonra özür dilerim Mira sana yetemediğim için dedim ve ağladım çünkü gerçekten su içmeyi yemek yemeyi herşeyi unutturan bir kardeşi var ve ben kızıma yeteri kadar gelişiminde katkı sağlayamıyorm bilenler bilir belki 17 aylıkken 10 a kadar sayıyordu video atmıştım baya linç yedim hatta eşimde saçmalama sen tıpkı ana okul öğretmeni gibisin herşeyi öğretiyorsn kızımıza bak 2 yaşına giricek maşallah herşeyi söylüyor acıktım susadım anne soğuk oldu vs diye . Neyse başınızı ağrıttm kusura bakmayın ama lütfen ikinci çocuk istemeyenler sağlam korunsun benm gibi anneliğini sorgulamasın hakkınızı helal edin. 🙏