Alyam1006 biz tatilbudur ile gitmiştik Balkanlar için tür mantıklı bence. Çünkü ülkeler arası otobüste uyuyabiliyorsunuz. Makedonya, Arnavutluk, Karadağ, Bosna, Sırbistan , büyük Balkan turuydu sanırım adı
Uçakla gittik o da iyi oldu
Bir de ek turları almayınca daha iyi oluyor