Merhaba dün geceden beri ateşi var oğlumun 19 aylık en yüksek 38,5 oldu .Calpol veriyorum sadece 1,5 tatlı kaşığı 6 saatte bir fakat 2 saat düşüyor sonra tekrar 38 çıkıyor . Hiç birşey yemiyor aptamıl devam sütü içiyor onuda içtikten 2 saat sonra ilk öksürüyor sonra öksürükle balgam çıkarıp sütü ögürerek kusuyor . Yollar kapalı doktorumuza ulaşamıyorum lütfen yardım