gokgulmet merhabalar meme ucunda çatlak mı var? Yoksa mastit gibi bir ağrı mı? Benim kızım da 3 haftalık ilk hafta aynı ağlaya ağlaya battaniye ısırarak emzirdim. Şu an hiçbir sorunum yok. Ne yaptım:
1- Asla makas tutuş yapma ben C tutuş ile emzirmeye başlayınca aşırı rahatladım. Youtubeda videosu var.
2- Hafif eğimli göbeği senin göbeğine yaslı şekilde emzir.
3- madecasol kremi sabah ve akşam emzirdiğimde sürdüm, emzirmeden önce yıkadım sabunlu su ile. Propella onarıcı merhemi her emzirmeden sonra sürdüm her emzirmeden önce yıkadım. Dalan marka sabun ile yıkadım. Geceleri de Evit kapsülü kestim iki ucuna yedirdim biraz bekleyip sildim ve kantaron yağı sürdüm.
4- Gümüş kapak bana mantar yaptı onu attım.
5- baby neo marka yıkabilir göğüs pedleri kullandım. Kuru tutması için ve krem sağa sola bulaşmasın diye.
6- Memelerim açık açık gezdim bol bol havalandırdım ev içinde. Kremde iyice emmesini bekledim kapatmadan.
Kızım 24 günlük yara kalmadı. Çok şükür artık keyifle veriyorum mememi. Lanolin içeren kremleri göğsüme sürmek istemedim. Eğer sürüyor iseniz de ne olur yıkayın bebeğin yalamasına izin vermeyin o maddeyi 🙏🏻
Umarım geçer ağrınız bir an önce şifa bulursunuz 🤲🏻