Oğlum iki üç gündür ateşliydi acile götürdük ciğer röntgeni çekildi biraz tutulum var dediler antibiyotik başladık augmentin. Sonra bugün vücudundaki döküntüler dikkatimi çekti doktor arkadaşıma attım o da öpücük hastalığı diye bi şeyden şüpheleniyorum ama bi doktor görsün dedi kendisi uzakta olduğu için muayene edemiyor. Bir de şu an nöbetçi olduğu için tam da konuşamadık. Yarın eğer gidebilirsem çocuk doktoruna götüreceğim burası kış kıyamet umarım çıkabiliriz. Nedir bu öpücük hastalığı bilen duyan var mı?