Ceren1234 ben İstanbul/Beykoz devlet hastanesinde bir doktora gidiyordum. Yasin bey.
İnanılmaz bir doktor gerçekten.
Her kontrolde, ultrasonla baktığında muhakkak görüntüsünü verirdi bana.
Ayağını, yüzünü, tam görüntüsünü, yakalayabildiği her görüntüyü çıkartırdı.
Çok ilgili ve harika bir doktor.
Doğumum özelde oldu ama çoğu kontrolümü Yasin bey yaptı.
Hamilelik harici de kendisine gidiyorum kontroller için.