Minikinmomu Merhaba, benim de evlenmeden önce myomlarım varmış. Nişan sürecinde öğrenmiştim. Doktor cocugun olmaz olsa da düşer amelıyat olman laZım demişti. İzmir tepeciğe gittim orda da kontrollerimi oldum ve sonuc kesinlikle ameliyat dendi. Benim de eahim, yumurtalık vs alınabilir dendi ve el yazımla yazı yazıp imzaladım. 10 tane myom cıkardılar. 1 sene sonrası hamile kaldım. Ve hamilelik sürecinde de twkrardan olusmus ama bebek kapattıgı icin ultrasonlarda gözükmemiş. Sezaryen olduğumda tekrardan myom aldılar. Sukur aıkıntısız atlattık ve bebeğim 17 aylık suan. İzmir tepecik eğitim aras kesinlikle gitmelisiniz. İki doktor önereceğim; ahkam göksel kanmaz ve ibrahim uyar. Ben 2018 senesinde amelıyat oldum