İyi geceler anneler kızımi uyuturken bianda kusmaya başladı evimiz sobalı eşim sobayi çok fazla yakmış iceri aşırı sıcaktı kızımın ateşi 38.7 oldu soğuk kompleks uyguladm biraz düştü 37 şuan sizce sobadan midir yoksa dişmidir ilk çocuğum ve karantinada olduğumuz için hastaneye de gidemiyorum ne yapmalıyım nolur yardım edin