Merhaba arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık ve işe başladım ne ben ne ev ahalisi hiç kimse biberon tutturamadı kızıma 1 haftadır sabahtan akşama kadar açlıktan ağlamıyor ve inatla almıyor kaşık biberon, çay kaşığı, biberon sondası denemediğimiz yol kalmadı 😔 biberona nasıl alıştırmam gerektiği hakkında önerilerinize ihtiyacım var 🙏