Kızlar merhaba 5 buçuk aylık bebeğim var ilk 2 ay biberonla beslenmişti aventin. Şimdi biberonu asla almıyor öğürüyor gibi yapıyor. beni emiyor sadece. ek gıdaya başlayacağız ben bu çocuğa nasıl verebilirim suyunu filan. Şurup içerken bile imkanı yok ağzını kapatıyor ben ek gıdada çekeceğim sanırım 😰😰😰😰