elzem- ben oda oda yapıyorum. Önce halıları süpürüp kaldırıyorum, sonra süpürge ile koltuk, yer süpürüp tozları aldırıyorum. Cam silmeyeli kaaaaç ay oldu bu soğukta da hiçç silemiyorum sadece şöyle bi içten alıyorum. Toz alıp yerleri silip halıyı da serdim mi tamam hemen çıkıp diğer odaya geçiyorum. Yoksa çocukla çok zor oluyor