Rouge-1 bence hiç almamak gerek. Evet birlikte uyumak çok güzel ama hep korkarım ya derin uykuda bebeğe zarar verirsek diye. Bazen emzirirken uyuyakalırdım uyanır uyanmaz beşiğine yatırırdım. Bir de bebekler çok deli uyuyor. Sen başını yukarı getirip yatırırsın, gelir bakarsın ki o aşağı çevirmiş. Beşiğin ortasına koyarsın, bakarsın kenarına yaslanmış. Yani yanımızda sıkışıp kalacağına rahat rahat özgürce yatsın diye düşünüyorum