Tamashaaz Kizim dünden beri ateşi var inmiyor resmen,direndi,38lere kadar yol aliyor,Ateş düşürcü veriyorum etkisini geç belli ediyor.Doktora yarin gidoceZ(İNŞALLAH BİŞEY ÇİKMAZ
bloggeranne Tamashaaz bence hemen gidin ihmal etmeyin beni oğlumda bir kaç gün önce aynı oldu gece acile gittik orda şurup verdiler eğer düşmeseydi serum takacaktı düşünce polikinliğe kağıt yazdılar sabahta hemen polikinliğe gittik test yapıldı temiz çıktı antibiyotik verdiler düzeldi biraz sizde bir gidin derim bende evde ateş düşürücü verdim ama fayda etmedi yani düşüyordu tekrar yükselidu 39 bile oldu
ilkgozagrimmmm Tamashaaz Çok geçmiş olsun başka birşey varmi ? Biz 15 gün önce ateslendi boğaz enfeksiyonu. Tam iyileşti çocuk bugün tekrar ateş. Şuan bekliyorum .burun akıntısı ve öksürükte var
cankuzularim Tamashaaz ne salgını bu ben anlamadım aksam bi anda oglum kustu 38.5 atesi soldu yatti direk simdi gece kizim inliyor bi baktim 38.9 oglum kalkti yine kustu 🥴🥴😔😔😔😔 limonlu corap giydirdim ayaklarına dus aldırdım ates düşürücü gözümden uyku akıyor sinirden catlaycagim fenayım kocam hastaydı 2 3 gün ates kusma ishal çekti dun o iyileşti somdi bugun bunlar kesin yarinda ben adamı teste gönderemedim kesin bi salgın qma ben ne anlamadım
havvagulaktas cankuzularim eşinizin bulguları koranaya benziyor çok dikkat edin kendinize geçmiş olsun
ilkgozagrimmmm cankuzularim geçmiş olsun. öksürük ,burun akıntısı var mı? Bizimde aniden burun akmaya başladı ateş çıkıyor. şimdide öksürüyor 1 günde resmen böyle oldu
Albertosss Aferin fort var o çok iyi geliyor , bizde atlattık 10 güne 😏bol C vitamini ve su arkadaşlar