Atabsra benimkide öyleydi kafaya çok takdim doktor doktor gezdirdim😅 ay olarak 2 ay geriden geliyo dediler çok ilgilendim göz teması sürekli kurdum ismiyle çağırdım biz bebekken hep ismini değişik değişik çağırdık sadece kendi ismiyle çağırmaya başladım çok şükür şimdi ismine bakiyo cilveler yapiyo