Bebeğim 5 buçuk aylık prematüre bir bebek, düzeltilmiş olarak 4 aylık ancak gelişim olarak gayet ayında ilerliyor kilosu da iyi. Henüz tam istediğim gibi bir doktor bulamadığım için sizlere de danışmak istiyorum ek gıdaya normal zamanında başlamalı mıyım, bebeğim sadece anne sütü alıyor ama çok şükür iştahlı bir bebek. Alakası var mi bilmiyorum ama masada biz yemek yerken bile sanki yemekler canını çekermis gibi heyecanlanıyor almak istiyor 😄 su an destekle oturabiliyor, başını dik tutabiliyor, dönebiliyor vs. Ek gıdaya hazır olduğunu nasıl anlarım? (Dipnot: tabiki doktorumuza da danışacagim ancak henüz sabit içime sinen bir doktor bulamadım size de sormak istedim)