Erdgngulcann Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık sadece mama ile besleniyor şu vermeli miyim idrarın da koku oluyor susuzluktan kaynaklı diyolar
SeninAnnenBirMelektiYavrm Erdgngulcann Benimki sadece anne sütü alıyor ama dudakları cok kuru bende düşünüyorum versemmi diye. Cok nadirende veriyorum. Hıçkırık tuttuğunda falan. Mama dada su var arkasindan bir cay kaşığı vermenin sakıncası olduğunu düşünmüyorum
momma Erdgngulcann benimkide 3 aylık artık sadece mama alıyor doktorum ver dedi mutlaka ama hic sevmiyor suyu mamadan önce kandırmaya çalışıyorum ve aynen idrarı baya kokuyor
Aceranne Erdgngulcann idrarında koku olması enfeksiyon belirtisi olabilir yetersiz beslenme belirtisi olabilir su vermenizde sıkıntı yok ama su verirseniz midesi suyla dolar ve doygunluk hissi verir e haliyle mamadan aldığı vitamin su da olmadığı için zayıflar ve vitaminsiz kalır ayrıca sudaki bazı zararlı bakteriler onun hassas bünyesinde hastalığa neden olabilir yine doktorunuza danışın ama bana sorarsanız su vermenize gerek yok 🤗
lidyahsn Erdgngulcann benim de mama ile besleniyordu doktorum verme dedi mama içindeki su karşılıyormuş ben verdim ama günde 2 çay kaşığı falan
lidyahsn Aceranne evet benim doktorumds verme dedi mama dan karşılıyormuş. Ben dinlemedim verdim bir kaç çay kaşığı söylediğim de de hiç gerek yok ek gıdadan önce vermek enfeksiyon yapar dedi şaşırdım ben de kimisi ver diyor kimisi verme
ecmlfrh Benim kızım da mama ile besleniyor, doktoruma sorduğumda mamadan sonra 1-2 çay kaşığı ver istemezse zaten çıkartır dedi. Artık veriyorum bazen içiyor bazen hemen çıkartıyor
Sssedaaa Erdgngulcann bnm bebeğim anne sütü alıyordu bn vermemiştim ama mama ile besleniyor da günde 2-3 çay kaşığı verilebilir diye biliyorum
MomKukuleta Erdgngulcann Benim bebeğim 40 günlükten beri mama içiyor. Suyu ciddi alıp vermediğim ve ağzını dilini haftada bir iki kezde olsa temizleme diğim için bebeğimin dili pamukçuk oldu ki mama içen bebeklerde olma olasılığı çok yüksek. Anne sütü gibi akıp girmiyormus mama kalıyor ağzında. Su vermek istemiyorsanız da temizleyin dilini yanaklarını. Ve günde 2 ker çay kaşığıyla su vermek ne yapacak ki Mamadan sonra verin verecekseniz de ağızı temizlensin. Ben verdim valla 11 aylık olucaz çok şükür suyuda seviyor oğlum. Yani su vermeyin denmesi mamayı sütü yadırgamasın diye. Çay kaşığıyla bişey olmaz. Ne ilaçlar veriyoruz bebeklerimize su mu tek sorun.😊
Momys_-girl Erdgngulcann canım bende 3 bucuk aylıkken su vermeye baslamıs tim mama meme olarak besleniyordu ama Antalya da oldugunuz için o dınemler cok sıcaktı malum mecbur su verdim bir sıkıntı olmadı