Zioszey ek gıdaya geçer geçmez başladım. Başlarda yoğurt ve çorba olduğu için taneli veremedim ama 7. Ayla birlikte her şeyi taneli veriyordum. Meyve püresi bile yapsam hep taneli bırakırdım meyveleri. Şuan bir yaşında zaten. Çok şükür hiç zorluk çıkarmadı kızım. Bir an evvel geçmeye çalışın. Yani zordur biliyorum ama yavaş yavaş alıştırma yapın korkmayın boğulur falan diye. Ben kızıma nar nohut kuruyemiş falan hep taneli verdim. Nar ve nohutu daha dişleri yokken bile veriyordum. Hiç boğulur mu fiye düşünmedim. Çok şükür bir şeyde olmadı