Arkadaşlar bebeğim henüz 2 ay 11 günlük kabız oluyor biliyorum kabizliginda bir süresi var ama bebegim ikinci üçüncü günü fena huzursuzlaniyor, uyumuyor, agliyor, emziremiyorum. Gliserin kansuk fitil verdim ama bir saat gecti hala yapmadi🙄 Fitil ne kadar sürede etki eder ki 🤔 ve bu kabızlığa nasıl çare bulabilirim. Iki gündür de sabah akşam zeytinyağı iciriyorum 🤦🏻♀️🤷♀️