Deletedmom_73 Babykuzey 1 kere çağırdı doktor doğumdan 1 hafta sonra dikişlere bakıyor ultrasonla açılma var mı iyileşiyor mu diye.
Lulemom Babykuzey 5. Gün gittim su geçirmez bant vardı onu çıkardı dikişime baktı, bide ultrasonla baktı. Gayet iyi bi daha gelmene gerek yok dedi. Bi daha da gitmedim
Zynn35 Babykuzey doğumdan 1 hafta sonra gittim ultrasonla baktı sonra 2 ay sonra birdaha gittim oda alttan baktı ne durumda diye dahada çağırmadı zaten
Yesim-1 Babykuzey ikisinde de aynısı ameliyat yerini kontrol etti enfeksiyon vs var mı diye ultrasonla baktı sonra muhtemel iç dikişlere bakıyor
Lulemom Babykuzey bi şikayetin yoksa doktorda ilk kontrolünde bi daha gel demediyse gerek yok bence. Benim bi şikayetim olmadı 5 ay oldu
Zynn35 Babykuzey benimde yoktu son bir kez kontrol ve bilgi amaçlı çağırmıştı doktorumuz çok şükür toparlanmıştı herşeyim bencede mantıklı baktırmanız ne durumda diye
Lulemom Babykuzey onu bilemiyorum benimkinin kendi muayenehanesi vardı. Ama o gittiğim ilk kontrole ücret ödemedim.
iamseda Babykuzey bende özelde doğum yaptım iki kere kontrole çağırdı ikisinde de kayıt açtırmadı doktorum ücret ödemeyeyim diye. Doktorla alakalı bir durum bence.
MomKukuleta Babykuzey 2 kere çağırdı bitanesi 20. Günde dikişlerimi el ve ultrasonla kontrol etti. Diğeri de 60. Günde kanamam tama en bitince onda da alttan bakarak iç dikişimi kontrol etti. Daha da gelmene gerek yok aksi bir durum hissetmedikçe dedi.