Bebeğim 3 aylık. 3 gün öncesine kadar silikon uç İle emziriyordum. İlk günler tutamadı memenin ucu yoktu diye silikon uç takmıştım ona bi alıştı bir daha asla memeyi tutmamıştı. 2-3 gün önce denedim memeyi bir şekilde tutturdum. Şimdi memeyi açken başta emiyor doyduktan sonra meme ağzında ağlamaya başlıyor. Kendini geriye atıyor. Meme reddi ya da şaşkınlığından mı yapıyor acaba yoksa bu aylarda normal mi?