Merhaba arkadaşlar oğlum 2 yaşında bundan 2 hafta önce hastalandı baya iştahı azaldı bizde en azından bir şeyler yemiş olsun diye çok fazla tatlı şeyler yedirdik üstüne ilaçları falanda çok şejerliydi şimdi şükür hastalığı bitti ama bu seferde acaba şeker hastası falan olmuş mudur diye korkuyorum bir kaç belirtisi var beni çok korkutuyor sizce öyle bir ihtimal var mı? Bilgisi olan yazabilir mi