Umay12 sütü ısıtıyordum parmağım 10 sn dayanacak kadar. Günlük sütle yapıyordum bu arada. Sonra süzme peyniri biraz sütten alıp yoğurt kıvamına getirip tenceredeki sütle karıştırıyordum. Tencerenin ağzına bi bez, kapağını kapatıp 8-10 saat mayalıyordum aynı yoğurt gibi. Açınca süzgecin üstüne bi ince tülbent benzeri bez ya ya tülbent koyup süzüyordum. Biraz öyle bekletiyordum. İyice 2-3 saat süzülünce alıp buzdolabında bekletiyordum. Tek kötü yanı çok az çıkıyor 😔