Kötüsünüz yahu soruya uygun bulmuyorsanız üslubunca cevap vermeyi bile bilmiyorsunuz. Ayıp herkes birbrini hırpalamanın derdinde. Bok göresiniz yoksa acmazsnz olur biter. Evet hoş degl ama her şeyin yolu var yordamı var bi usülü var. Bi kesimm var pusuda kavga bekleyen. Yapmayın ya. İnsanlar da keyiflerinden bok atmıyorlar annelik bir de tecrübesizkik insanı kaygıya düşürüyor. Anlyış saygı ve hoşgörü diliyorum...