Gamze1225 Kızlar bugün 4 günlük olduk sarılık 16 çıktı doktor 20 olursa yatış yapılıyor dedi ve 6 saat sonra tekrar baktırın dedi ama içim gitti kolundan kan alırken 2 tüp sizce biraz daha bekleyeyim mi napayım sorun olur mu acaba tekrar baktırmasam
Esila12 Gamze1225 bence baktır benim kızım da 5 günlükken kontrole gittiğimizde değerleri 22ydi hemen yatırdılar şimdi şükür çok iyiz 3 aylık olduk bile 😊
Asya_12 Gamze1225 iyi akşamlar bence aksatmayın mutlaka baktırın evet insan dayanamıyor bebeğine lakin onun iyiliği için bunu yapmalısınız değerlerinin mutlaka inişte olduğunu görmelisiniz ve bize tavsiye bebeğinizi bol bol emzirim onun dışında yapılan hiç bir yöntem yoktur. Sarılığa tek iyi gelen şey anne sütüdür bizzat bende yaşadım bu durumu o yüzden yazdım umarım yardımcı olmuşumdur
Gamze1225 Esila12 bı gün sonra baktirsam daha iyi olur sanırım 6 saatte ne kadar iner çıkar ki yarın baktırayim en iyisi . Sağolun
Gamze1225 Asya_12 iyi akşamlar çok sağolun bol bol emzirmeye çalışıyorum artık böyle olunca anlamamıştım aslında ama gözlerinden bile belli oluyormuş beyaz yerleri sarı gibi ama işte bilmediğim için