Hanımlar 7 ay oldu sezeryan olalı sağ taraf alt katında bir ağrı acı var hiç geçmeyen ama aynı yerin sol tarafında hiç bir şey yok şöyle hafif dokunsam bile canım acır sizce nedendir doktora bunun için gittiğim zaman ultrasonda bir şey göremedi scar dokusu dedi ama bununla alakalı olduğunu düşünmüyorum aynı şeyleri yaşayanlar var mı sizce nereye başvurmalıyım veya ne yapmalıyım bir yardımcı olun hadi bakalım..