Wwwww1 Merhaba arkadaşlar bebeğinde sakral gamze ve tüylenme sorunu olup da emar çektiren ve sıkıntı olmayan var mı acaba?
Wwwww1 Ysg0 yok derin değil sadece uzun. Ama ultrason yeterli olmuyor sanırım emar gerekiyor.sizde kıllanma da var mıydı acaba
Ysg0 Wwwww1 vardı kullanma da. Valla bize direkt ultrason baktı, bakan doktor da MR gerekmiyor dedi iyice incelemişti.