Hanımlar merhaba, oglum 7 bucuk aylık dünden beri atesler icinde yanıyo. Dün öglen atesi 36.8 - 37 arasıydı düzelir dedik distendir dedik ama sabaha karsı atesi 39u buldu. Calpol / dolven dönüsümlü verdik düsmedi atesi. Yani calpol asla etki etmedi ama dolven de 39dan 38e düstü sonra geri yükseldi. Doktorumuz izinde oldugu icin saglık ocagına götürdüm dolveni önermedi parolün surubunu ve augmentın antibiyotik 200lük olsnı verdi. Onlar da ise yaramadı. Asırı huysuz istahsız gözünü acamıyo yavrum atesten. Hava da buz gibi ılık dus aldırmaya korktum ama hep yüzünü yıkadım. Bu ilaclarla da düsmeyince doktorumuza haber verdim acil gidin hemen enfeksiyon bölümüne doktora haber veriyorym sizi bekliycekler cabuk gidin covid dahil her seyine bskılsın dedi. Gittik kan aldılar, covid testi ve influenza testi yaptılar. Kaka yapıncs da biz gemen hastaneye götürdük bezini. İnfluenza negstif. Ama ishali car burnu akıyo. Diger test sonucları henüz cıkmadı. Sizin bebisleriniz de bu kadar sancılı mı dis cıkardı nolur bana bisi diyin cok üzülüyorum bu haline bebegimin :( atesi daha yeni 37 36.8 arasına düstü azıcık keyiflendi oyubcaklarıyla oynadı az bi güldü simdi yine aynı huysuz. Dün gece 5 10 dk hep kucagımızda uyudu besigine koyduk uyandı. Biliyorum cok uzun yazdım kusura bakmayın ama nolur bi fikir verin ne yapayım da düzelsin oglum :(