Heih Kızımla bir aydır pişik problemi var iki defa doktora gittik birinde Hamazing ilacı verdi ikincisinde de sadece muayene etti ve gönderdi hiç ilaç falan vermedi nasıl geçer alerji testine de gerek görmedi
sevdam4721 Heih merhaba canım sadece 2 3 seferde geçen bı yöntem eskı Arko nemler var ya küçük olanlar onu kalın taban halınde sür hemen gecıyo bız denedık hemen gectı geçmezse sağlık ocağından mantar ılacı yazdırıp sürmen lazım yoksa gecmıyo hiç
Dorukatesin-Annesi Heih birimde aynı şey başımıza geldi bir defa madessacolll ve travazolu karıştırıp sür dedi doktorumuz çok memnun kaldık hemen atlattı
Evrim1906 Heih klasik arko krem sür canım birde 1 aydır geçmiyorsa mantar da olmuş olabilir mantazol ve fucutec plus diye bir krem verdi doktorumuz geçmişti
123_lutfiye Benimde bebebgim ek gıdaya geçince çok fena pişik oldu mustela, ve ilaç da denedim.trosd adında bi ilaç bulduk eczaneden 22 liraya almıştık harika hiç vakit kaybetmeden alın, aldırın 🌸🤗
Heih 123_lutfiye tam adı trosyd bu şekilde değil mi bundan var bi kaç gün bunu deneyeyim sudocrem falan da kullandım ama yok geçmedi
Dorukatesin-Annesi Dorukatesin-Annesi günde iki defa sabah akşam sürdük yanlız ikiside zaten onarım yapıyor ciltte
ahkalbimm Ben sudocrem falan kullanıyordum hep pişiğine ama en fazla iki gün sonra yine pişik olurdu. Sonra hindistancevizi yağı sürdüm çok çok iyi geldi
Mi-Mi Heih bezini ve ıslak mendilini değiştirin.geçmez ise eğer ıslak mendil kullanıyoraanız sad su ve pamuk deneyin.Hamazinc aslında güzel etki ediyor kızımda kullanıyordjm direkt geçiriyordu.
KFsahin Kanayana kadar pişik olduğunu bilirim bebeğimin. Trsiyod fito fucidin 3 ünü karıştır sür sabah akşam onun dışında her silme sonrası sadece trisyd kullan . Ayrıca günde 2 kere Kesinlikle Sabunla yıkaa yarım saat havalandır bağla bezini . Su ve bebek temizleme pamuğuyla bebeğini sil . İnşallah 1-2 hafta içersinde geçicek bunları düzenli bir şekilde uygularsan …
Rivadan_35 Heih çok geçmiş olsun canım sudocream ve Hindistan cevizi yağı kullan umarım geçirir bizde ise yaradı. Önce h.cevizi yağı yedir sonra ince bir tabaka sudocream sür inslalah çabukcak geçer 🙏🙏