Asl00 4 Gündür gribim ve maske ile yenidoğan bebeğimi emziyorum.Aynı odada kaldığımız için mecburen sürekli maske takıyorum, ellerimi sık sık yıkıyorum, hijyene dikkat ediyorum. Kaldığımız odayı günlük havalandırıyorum ve mikropların havada yayılmasını engellemek için odanın nem oranını %55’te tutmaya çalışıyorum böylelikle bebeğime geçmiyor🥺