Merhaba anneler;
kızım 5.5 aylık gecen hafta kontrole gittiğimz zaman doktorumuz vajinal yapışıklığı var dedi.Tabi hemen bi korku sardı ama saolsun doktorumuz korkulucak birşey olmadığını idrar yolu yada ıslak mendil kullanımından kaynaklı olacagını söyledi ve idrar testi istedi henüz yaptıramadım.cerrahi müdahaleye gerek yok ergenliğe kadar kapalı olabilir dedi.bu sorunu yaşayan var mı yada bilgisi olan